Hledáme novou posilu do naší pražské kanceláře Na pozici back office asistent/ka

Hledáme novou posilu do naší pražské kanceláře na pozici Back office asistent/ka

Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, anglický jazyk - plynná komunikace, základní znalosti účetnictví a firemní agendy vítána.

Plný pracovní úvazek. Pracovní doba 9-17 hod Po-Pá. Nástup možný ihned.

Pracovní náplň:

  • zajištění bezproblémového chodu kanceláře
  • nákup spotřebního materiálu a občerstvení
  • běžné pochůzky (pošta, podatelna, …)
  • zpracování a evidence došlé pošty, vedení pokladny
  • skenování, kopírování, přesměrování telefonů
  • návštěvy (občerstvení, uvítání, ...)
  • běžná práce s účetním systémem Abra
  • správa adresáře
  • správa objednávek
  • Objednávky zboží (CZ-zahraničí), logistika, komunikace s dodavateli
  • koordinace logistiky zásilek – celní formality
  • evidence a tisk faktur
  • naskladnění zboží do systému
  • evidence reklamací
  • evidence a administrativa výběrových řízení (zajišťování potřebných dokumentů, hlídání termínů)
  • evidence výjezdů zaměstnanců, kalendáře, rezervace aut
  • podílení se na organizaci firemních akcí, prezentací, školení dealerů
  • podílení se na zajištění účasti na veletrzích (ve spolupráci s marketingem)
  • zajištění služebních cest, hotelů, letenek, schůzek
  • zajištění podkladů k aktualizaci ceníků od dodavatelů

 

Kontaktujte nás na email: recepcepraha@disk.cz

Líbí se Vám tento článek? Pošlete ho dál!
Přečtěte si také další související články:

Komentáře