Výpis - Tag

Točil jsem hity Na kameni kámen nebo Kuře v hodinkách

Komu ze zvukařů se poštěstilo podílet se na hitech Palečka-Janíka, bratří Nedvědů, Michala Prokopa, Zuzany Navarové, Tiché dohody ad.? Petr Kocfelda režíroval ve studiu Supraphon, získal třikrát ocenění BASF Master Award. Od roku 1990 pracuje ve vlastním studiu Audio-Kokpit. Má o čem povídat!

>>>

Ivan Myslikovjan: Jaké efekty sednou saxofonu?

Ivan Myslikovjan patří mezi zásadní české saxofonisty. Účinkuje na nespočtu CD i LP, prosadil se i v zahraničí. Nezastavil se jen u jazzu, ale vybudoval si databanku umělých zvuků. Je aktivním uživatelem VSTéček. Jaké efekty a virtuální nástroje se mu líbí a jak je s živým "ságem" kombinuje?

>>>

Studiové monitory KRK V série – 4. generace

Ve studiu Mercury používají pro primární poslech robusní Amphion TWO 18. Jak proti nim v sekundárním poslechu obstojí monitory KRK V4S4? Doplní je, anebo ne? Hodnotí perfekcionista Roman Šandor.

>>>

KRK: V-série 4. generace

Nová V-série poslechových monitorů firmy KRK v sobě spojuje to nejlepší z moderních technologií s více než třicetiletými zkušenostmi studiové problematiky. Tato série je výsledkem několikaletého vývoje a je navržena pro co nejvěrnější poslech. Navíc obsahuje 49 nastavení ekvalizéru pro dokonalé nastavení v daném akustickém prostoru a eliminaci anomálií. Vývojový tým KRK pečlivě modeloval a analyzoval stovky umístění monitoru a akustických situací, aby zajistil co nejlepší akustické podání.

 

>>>

David Deyl: Vokály a demo verze si točím doma

David Deyl už v létě připravoval album Moje Vánoce. Jak jeho písničky vznikají? Jak mají v týmu rozdělené role? Jaké hudební programy a VST instrumenty společně užívají? Jak vypadá jeho home recording studio a jak cestovní set?

>>>

Honza Košulič: Rozdíl mezi 44,1 kHz a 88,2 kHz. Slyšíme jej?

Studio Orlí na JAMU je jedno z nejlépe materiálně vybavených v české kotlině. Navíc je zásobeno klasickými virtuózy z „akadémie“. Zvukař Honza Košulič má proto jedinečné zkušenosti technické (např. s PREAMPY, MADI, RME systémy) i muzikantské (různá komorní tělesa i orchestry).

>>>

Recenze: KRK Rokit 6

Jméno výrobce mi pokaždé evokuje chorvatské pláže, sluníčko a holky v plavkách. A pohodu. Píše ve své recenzi na aktivní bedny KRK Ladislav Ptáček.

>>>

Monitoring ve studiu Biotech Jiřího Pašky

Základem dobrého mixu i masteringu je spolehlivý poslech. Ovšem rozhodnout se v tak široké škále poslechových monitorů, které na trhu jsou, může být složité. I proto jsme se zeptali Jiřího Pašky, majitele jednoho z nejvyhledávanějších tuzemských masteringových studií, jakým monitorům věří on.

>>>

Velká bitva monitorů

Když někdo nevěří kvalitě, jakou nabízíte, musíte ho přesvědčit. Přesně tím se řídili inženýři z KRKu, když se rozhodli, že uspořádají velký srovnávací test nejrůznějších studiových monitorů, který budou nahrávat skrytou kamerou. Jak tento test dopadl uvídte v tomto videu. 

>>>

Recenze: KRK Rokit 8G3

Kdo se trochu vyzná ve světě studiových monitorů, určitě už značku s divně znějícím (alespoň pro nás česky mluvící) názvem KRK, určitě potkal. Zatím se ale jednalo spíš o náčiní tzv. „pro velké kluky". Byly to monitory z vyšších pater cenového spektra a soutěžily o přízeň profesionálů a studií.

>>>