Výpis - Tag

RME Fireface: Audio rozhraní s dobrou pověstí

Je tomu už 13 let, co německá značka RME vypustila na trh svoje první externí audio rozhraní Fireface 800. Byl to vůbec první počítačový audio převodník s rozhraním FireWire 800 a pyšnil se sloganem „Nejvýkonnější audio rozhraní na světě“. Nutno dodat, že naprosto po právu. Řekneme vám proč.

>>>

Převodník ADI-2 Pro RME doporučuji audiofilům i do studia

Jak má zvukař i bubeník Tomáš Kašpar z Kobdzey studia ve Štětí zapojen ADI-2 Pro RME? Je s ním spokojen, nebo naopak? To vše vám Tomáš prozradí v krátkém interview a navíc poskytne 2 super vychytávky: jak s ADI-2 Pro porovnávat IN a OPUT signály nebo používat různé frekvenční vzorkování zároveň!

>>>

Co všechno zvládá student audio inženýrství? A kde se uplatní?

Jiří Schimmel vyučuje na VUT v Brně elektroakustiku a studiovou techniku. Zakládal mladičký obor audio inženýrství, je autorem nebo spoluautorem řady zvukových či hudebních programů. Ptáme se ho, jak probíhá „zvukařská“ výuka, co vše a na jaké technice studenti trénují v laboratořích a studiích.

>>>

RME: DTOX

Novinkou pod značkou RME jsou rackové breakout boxy DTOX. Breakout boxy DTOX jsou vybaveny multikonektory DSub 25 a konektory XLR. Jsou vhodné tam, kde je třeba zajistit konektivitu standartními XLR konektory se zařízeními vybavenými multikonektory DSub 25. Model DTOX-32 je určen pro digitální propojení AES/EBU a podporuje oba formáty zapojení (Tascam i Yamaha), modely DTOX-16 jsou pak určeny pro analogová propojení.

>>>

Honza Košulič: Rozdíl mezi 44,1 kHz a 88,2 kHz. Slyšíme jej?

Studio Orlí na JAMU je jedno z nejlépe materiálně vybavených v české kotlině. Navíc je zásobeno klasickými virtuózy z „akadémie“. Zvukař Honza Košulič má proto jedinečné zkušenosti technické (např. s PREAMPY, MADI, RME systémy) i muzikantské (různá komorní tělesa i orchestry).

>>>

Používáme RME TotalMix FX (5. díl)

Pátý díl série o používání aplikace TotalMix FX se věnuje práci s okny. Detailně se přřitom zaměřuje především na okno Matrix. Ukážeme si, kde je najdete, popíšeme si jak vypadá, jakým způsobem je možné jej využít a při jakých příležitostech vám může být nápomocný.

>>>

RME MADIface Pro

Rok po uvedení Babyface Pro přináší RME novinku – MADIface Pro. Ve stejném designu a se stejnou výbavou jako Babyface (4x analog in/out, MIDI, USB) nabízí MADIface Pro navíc 64 kanálů MADI in/out. Díky svým kompaktním rozměrům a kvalitním materiálům je MADIface pro ideální nejen do studia, ale také jako mobilní audio rozhraní například pro záznam koncertů. MADIface Pro pracuje i bez počítače, může tedy fungovat jako jednoduchý obousměrný konvertor analog  - MADI.

>>>

RME ADI-2 PRO

Nové generace se dočkal dvoukanálový AD/DA převodník ADI-2 PRO. Nabízí 2 analogové vstupy a výstupy s konverzí z/do digitálních formátů AES/EBUI, S/PDIF a ADAT. Novinkou je možnost použít ADI-2 Pro jako USB audio rozhraní a vestavěné DSP efekty a filtry. ADI-2 Pro je ideálním řešením pro mastering, měřící aplikace a také pro audiofily. Díky použitým převodníkům a vlastní RME technologii Class Compliant uvádí výrobce možnost převodníku pracovat na samplovací frekvenci až 768kHZ.

 

>>>

Vyměňte svoji starou zvukovou kartu za Fireface UFX a ušetřete 20%

Máte doma nebo ve studiu starou zvukovku, kterou je Vám líto vyhodit? Právě teď se Vám bude hodit. Není důležité o jaký typ nebo značku se jedná, ani to, zda funguje nebo ne. Stačí ji poslat a získáte za ni slevu 20% na nové špičkové audio rozhraní RME Fireface UFX.

>>>

Používáme RME TotalMix FX (4. díl)

V tomto čtvrtém dílu série o používání aplikace TotalMix FX se zaměříme na práci s Mute, Solo a faderovými podskupinami. Ukážeme si jakou mají funkci a při jakých příležitostech vám mohou být nápomocné, kde a jak je nastavit a také jaké možnosti jejich ovládání aplikace TotalMix FX nabízí.

>>>