Výpis - Tag

RME ADI-2 Pro: hi-end převodník v limitované edici

Značka RME vydala limitovanou edici hi-end ADDA převodníku ADI-2 Pro, která cílí zejména na příznivce hifi. Kromě designových vylepšení v podobě průhledné části šasi a osvětleným vnitřkem zařízení nabízí ADI-2 Pro pozlacené konektory TRS na zadním panelu. Snížené hodnoty přeslechu mezi kanály a místo závitů pro montáž do racku jsou zde 4 podložky, což designově lépe odpovídá použití v domácích hifi sestavách. K dispozici v této edici je pouze 500 kusů.

"Zvuk, který vám podlomí kolena" (HifiVoice.com)

"RME ADI-2 Pro AE je výjimečně povedený D/A převodník a sluchátkový zesilovač s nekonečnými možnostmi a hlavně - se zvukem, který vám podlomí kolena, rozpumpuje srdce a způsobí husí kůži přesně tam kde má."

Celá recenze ADI-2 Pro AE na hifi-voice.com

Pro audiofily i do studia

Přečtěte si také rozhovor s Tomášem Kašparem z Kobdzey studia, který si právě ADI-2 Pro od RME pořídil. Jak je s ním spokojený a jak jej používá? Prozradí Vám2 velmi zajímavé vychytávky.

>>>

Recenze: RME Babyface Pro (Muzikus)

Po všech možných zvukových kartách a převodnících firmy RME, které byly převážně v rackovém provedení, jsme dostali na test přístroj Babyface Pro, který je v provedení desktop. RME vyrábělo model Babyface, který jsem k dispozici neměl, takže srovnání nebude. Výrobce na svých www stránkách píše, že Babyface Pro je „reengineered, not remastered“ Babyface, takže koncepce je asi podobná, možnosti by měly být výrazně větší... Co vše se Oldovi Turečkovi na tomto USB audio rozhraní líbilo a co nikoliv? To si můžete přečíst v jeho recenzi na webu Muzikus.cz.

     
     
  Přečíst celou recenzi  
     
     

 

     
  Kde koupit produkty značky RME?  
     
     
>>>

RME Fireface: Audio rozhraní s dobrou pověstí

Je tomu už 13 let, co německá značka RME vypustila na trh svoje první externí audio rozhraní Fireface 800. Byl to vůbec první počítačový audio převodník s rozhraním FireWire 800 a pyšnil se sloganem „Nejvýkonnější audio rozhraní na světě“. Nutno dodat, že naprosto po právu. Řekneme vám proč.

>>>

Převodník ADI-2 Pro RME doporučuji audiofilům i do studia

Jak má zvukař i bubeník Tomáš Kašpar z Kobdzey studia ve Štětí zapojen ADI-2 Pro RME? Je s ním spokojen, nebo naopak? To vše vám Tomáš prozradí v krátkém interview a navíc poskytne 2 super vychytávky: jak s ADI-2 Pro porovnávat IN a OPUT signály nebo používat různé frekvenční vzorkování zároveň!

>>>

RME: Digiface USB

RME reaguje na četné žádosti uživatelů ADDA převodníků, zvukových procesorů a digitálních mixpultů a přináší na trh USB audio rozhraní se čtyřmi in/out ve formátu ADAT nebo S/PDIF optical s podporou až 192 kHz. Digiface USB disponuje 32 kanály ADAT in/out a každý ze 4 optických portů lze přepnout do dvoukanálového S/PDIF in/out. Pro směrování signálů je tradičně k dispozici aplikace TotalMix FX. Pro monitoring lze použít sluchátkový analogový výstup.

>>>

RME: UFX II

S vylepšenou verzi audio rozhraní UFX s označením UFX II přichází na trh firma RME. Oproti první verzi jsou vylepšeny parametry vstupů, výstupů, ADDA převodníků a vylepšený rekordér/player DURec s možností přímého záznamu a přehrávání z USB úložiště. UFX II nabízí celkem 30 in/out v kombinaci 12x analog, 16x ADAT a 2x AES. Pro ovládání integrovaného TotalMixu FX lze použít již dříve představené dálkové ovládání ARC USB.

>>>

Co všechno zvládá student audio inženýrství? A kde se uplatní?

Jiří Schimmel vyučuje na VUT v Brně elektroakustiku a studiovou techniku. Zakládal mladičký obor audio inženýrství, je autorem nebo spoluautorem řady zvukových či hudebních programů. Ptáme se ho, jak probíhá „zvukařská“ výuka, co vše a na jaké technice studenti trénují v laboratořích a studiích.

>>>

RME: DTOX

Novinkou pod značkou RME jsou rackové breakout boxy DTOX. Breakout boxy DTOX jsou vybaveny multikonektory DSub 25 a konektory XLR. Jsou vhodné tam, kde je třeba zajistit konektivitu standartními XLR konektory se zařízeními vybavenými multikonektory DSub 25. Model DTOX-32 je určen pro digitální propojení AES/EBU a podporuje oba formáty zapojení (Tascam i Yamaha), modely DTOX-16 jsou pak určeny pro analogová propojení.

>>>

Honza Košulič: Rozdíl mezi 44,1 kHz a 88,2 kHz. Slyšíme jej?

Studio Orlí na JAMU je jedno z nejlépe materiálně vybavených v české kotlině. Navíc je zásobeno klasickými virtuózy z „akadémie“. Zvukař Honza Košulič má proto jedinečné zkušenosti technické (např. s PREAMPY, MADI, RME systémy) i muzikantské (různá komorní tělesa i orchestry).

>>>

Používáme RME TotalMix FX (5. díl)

Pátý díl série o používání aplikace TotalMix FX se věnuje práci s okny. Detailně se přřitom zaměřuje především na okno Matrix. Ukážeme si, kde je najdete, popíšeme si jak vypadá, jakým způsobem je možné jej využít a při jakých příležitostech vám může být nápomocný.

>>>