Stream - Kategorie

Jak vybrat správný mikrofon do studia. Potřebuji drahý? Vybíráme mikrofon do studia, na jeviště i ke kameře - Díl 1. Čitelnost signálu

Za kolik koupit kvalitní mikrofon, aby zaznamenával plný, sytý signál? Mohu mikrofony střední třídy vyrobit nahrávku jako s těmi Hi End ? Které technické vlastnosti vzít v úvahu při nákupu? Poradí vám nový nadupaný seriál!
>>>

Jak pracovat s programem Cubase Příručka uživatele pro práci s programem Steinberg Cubase právě vyšla jako e-kniha

Naučte se pracovat s produkčním programem Steinberg Cubase jako zkušení uživatelé. Za podpory společnosti DISK právě vyšla obsáhlá elektronická uživatelská příručka, která přináší kompletního průvodce jak pro začátečníky tak i pro stávající uživatele, kteří chtějí například zefektivnit své pracovní postupy.

>>>

Presonus RML32AI/16AI: mixpult do racku nebo stagebox? Vlašákovy mňamky aneb pulty Presonus

Proč byste se měli rozhodnout pro mixážní pulty v racku? Do studia nebo na jeviště? Nedělá to při nahrávání hluk? Kolik vstupů a kolik výstupů? Jak to propojit? Linka přímo na vstup, jde to? A jak nastavit poslechy? Co pult řídit přes síť? A co znamená kaskádování?

>>>

Používáme RME TotalMix FX (5. díl) Práce s okny Mixer a Matrix

Pátý díl série o používání aplikace TotalMix FX se věnuje práci s okny. Detailně se přřitom zaměřuje především na okno Matrix. Ukážeme si, kde je najdete, popíšeme si jak vypadá, jakým způsobem je možné jej využít a při jakých příležitostech vám může být nápomocný.

>>>

Studio One, program pro každého: jednoduchý jak facka a v češtině! Interview s Jarkem Musilem a Milanem Včelařem nejen o počešťování hudebních programů

Pracujete raději s českou verzí hudebního programu? Anebo dáváte přednost anglické? Jak je na tom program Studio One? Odpovídat budou dva zkušení specialisté: Jarek Musil a Milan Včelař.

>>>

Jak fungují a co přinášejí DSP procesory UAD? DSP procesory a audio rozhraní Universal Audio z pohledu uživatele (1. část)

Co je to DSP processing, co přináší uživatelům domácích a profesionálních studií a na jakém principu fungují DSP produkty UAD-2 a Apollo značky Universal Audio? Zkušený produktový specialista Milan Včelař připravil přehledný souhrn, který vám pomůže také s orientací v široké nabídce a výběrem správného produktu. 

>>>

Průvodce nákupem zvukové karty (1. díl) Zvuková karta a její připojení k počítači

Chcete ze svého počítače dostat co nejlepší zvuk? Připravili jsme souhrnného průvodce, který vám pomůže zorientovat se při výběru zvukové karty, a je jedno zda to má být jen malá zvukovka na doma nebo profi rozhraní pro studiovou práci. Úvodní díl se věnuje základnímu rozdělení karet podle typu připojení k počítači.

>>>

Používáme RME TotalMix FX (4. díl) Práce s Mute, Solo a faderovými podskupinami

V tomto čtvrtém dílu série o používání aplikace TotalMix FX se zaměříme na práci s Mute, Solo a faderovými podskupinami. Ukážeme si jakou mají funkci a při jakých příležitostech vám mohou být nápomocné, kde a jak je nastavit a také jaké možnosti jejich ovládání aplikace TotalMix FX nabízí.

>>>

Jakou externí zvukovku od RME vybrat do studia? Srovnání externích zvukových karet řady Fireface a Babyface od RME

Jelikož řada externích zvukových karet RME se stále rozrůstá a je doslova nadupaná bohatou výbavou, přinášíme zde přehledné srovnání výbavy a funkcí jednotlivých modelů pro lepší orientaci při výběru. Najdete v něm už i novou vlajkovou loď, kterou je USB 3.0/Thunderbolt audio rozhraní Fireface UFX+.

>>>

Jak vybrat MIDI klaviaturu? Praktické tipy Martina Jirsáka pro výběr MIDI klaviatury.

Martin Jirsák se problematice MIDI klaviatur věnuje už léta. Aby taky ne, když jsou součástí jeho takřka každodenní práce například při tvorbě filmové hudby, které se věnuje. Pod rukama mu jich prošly možná už stovky. Jak si vybíral klaviaturu do studia a co by poradil všem těm, kteří se k výběru právě chystají?

>>>