Stream - Kategorie

Vzhledově je Studiolive 32 III naprostý krasavec Rozhovor s Víťou Křivánkem, autorem seriálu v Muzikusu "Jak to vidí (slyší) zvukař"

Víťa Křivánek se ve "zvukovém řemesle" vyzná. Má na kontě 2 seriály pro Muzikus: Jak to vidí (slyší) zvukař a Seřízeno, naladěno, natáčí v Deltaphon records, zvučí, učí. Jaké má praktické zkušenosti s pulty 3. generace PreSonus Studiolive? Využívá vůbec jejich vymožeností v terénu na akcích? Jak?

>>>

Pult StudioLive III: Vše v jedné vrstvě a nekřížím ruce jak chobotnice Se zvukovým mistrem Pavlem Vlachem o pultech PreSonus třetí generace

Pavel Vlach patří k vytíženým pódiovým zvukařům nejrůznějších žánrů. Přešel na 3. generaci PreSonus pultů -  StudioLive 32. Proč na 32 kanálů? Jaký byl přechod na vyšší verzi? Jak má nástroje a efektování zorganizováno? Jak sběrnice a grupy? Používá pro ovládání pultu i iPad?

>>>

S DEPECHE MODE na turné Jemná zvuková rovnováha postavená na legendárním témbru kapely

Pohled pod pokličku - jaké vybavení a které skvělé technické vychytávky využívá firma Britannia Row Productions na jednom z největších turné letošního roku?

>>>

John McLaughlin: „iRig Acoustic Stage mě doslova ohromil“ „Excelentní zvuková kvalita a skvělá redukce zpětné vazby“

Co říká kytarový virtuóz John McLaughlin na iRig Acoustic Stage - kytarový snímač se zabudovaným mikrofonem? Jak přenáší zvuk jeho Wechtera? Jak zvládá jeho superrychlé laufy nebo hutné lyrické pasáže?

>>>

Zvuk s hodinami Antelope je blíž, hmatatelnější a agresívnější Filip Mošner o zkušenostech s "mozkem", který vyladí celý digitální systém

Filip Mošner zvučí velké fesťáky, jezdí se skupinou Slza. Ve svém vybavení má i hodiny Antelope. Mašinu, která synchronizuje datový tok mezi všemi digitálními komponenty - pulty, stage racky a dalšími periferiemi. Pomáhá to výrazně ve zvuku?  Ušetří práci? A jak? Filipa vyzpovídal Pavel Vlach.

>>>

Hanz Sedlář: LP-16 používám prakticky denně a zatím mě nezklamal Kolik projektů s ním zvládá a jak je spokojen se zvukem, spolehlivostí nebo praktičností?

Hanz Sedlář je skladatel a bubeník, který spolupracuje třeba s Jankem Ledeckým, hraje s kapelou Drumphonic a věnuje se spoustě dalších projektů. Pro svoji práci si vybral multitrackový přehrávač LP-16 a tak jsme ho vyzpovídali, k čemu jej používá a proč se rozhodl právě pro značku Cymatic Audio.

>>>

uTrack 24 na turné Erose Ramazzottiho Klávesista Giovanni Boscariol si na turné s Erosem vybral profesionální přehrávač od Cymatic Audio

Na novém světovém turné „Perfetto“ Erose Ramazzottiho, které probíhá 2015/2016, využívá proslulý klávesový guru Giovanni Boscariol profesionální přehrávač uTrack24. Ten přehrává místy až 20 audio kanálů, timecode pro synchronizaci celé video & light show a také MIDI pro automatizaci změn náročného Giovanniho klávesového setupu.

>>>

Na pódiu s Borisem Carloffem Jak si připravit playback

Je spousta muzikantů a kapel, které řeší, jak při živém vystoupení spouštět playback tak, aby zvuk jejich kapely byl co nejlepší. Mezi ně patří i Boris Carloff, na jehož koncertě jsme zahlédli zařízení Cymatic Audio Live Player LP-16. A tak jsme se nemohli nezeptat, jak a proč ho používá.

>>>

Lucie 2014 Co použil Michal Dvořák na turné

Kapela Lucie odjela své unikátní jedenáctidílné comeback turné, na kterém byly slyšet nejen plné haly nadšených fanoušků, kteří téměř jednohlasně zpívali se svými idoly. 

>>>

Jakub Johánek na pódiu i ve studiu Jak vzniká specifický zvuk kapely 100°C?

Jakub "Joshua" Johánek, zpěvák, kytarista a především frontman kapely 100°C se pro nás rozpovídal o "workflow", kterým vzniká specifický zvuk jeho kapely. Čím jsou zvláštní a co používají ve studiu nebo na pódiu. Začtěte se!

>>>