Stream - Kategorie

Banana D.I.: Všestranný DI Box otestoval Jan Zemánek Zní DI box od Monkey Banana stejně dobře jako jejich studiové monitory?

DI box je nepostradatelnou součástí každého studia a téměř každého muzikanta, který hraje na nějaký nástroj. Ať už potřebujete oddělit signál kvůli brumu nebo impedančně přizpůsobit nástroj, pak se bez DI boxu neobejdete. Banana D.I. od Monkey Banana otestoval Jan Zemánek z BlackToneMusic.

>>>

Recenze: Akai Advance (Muzikus) Akai Advance není jen MIDI klaviatura, je to platforma

>>>

Mladí a neklidní: Recenze pultu Presonus StudioLive 16.0.2. Ušima nekompromisních studentů zvukového inženýrství

Studenti "sound  engineeringu" na VUT v Brně dokáží být nadšení, ale leckdy i nesmlouvaví a kritičtí. Dáváme jim slovo. Začínáme s rubrikou MLADÍ A NEKLIDNÍ, kde dostanou prostor pro recenze zvukové techniky. Dnes to bude pult PreSonus StudioLive 16.0.2, který otestoval Robin Zoň.

>>>

Recenze: Studiologic SL88 GRAND MIDI keyboard s 88 klávesami a výbornou kladívkovou mechanikou

O klaviatuře Studiologic SL88 GRAND muzikantským éterem koluje, že se velmi přibližuje klasické kladívkové mechanice. Že i náročný hráč bude spokojen. Je to ale pravda? Je pružná? Dostatečně těžká? Jak odskakuje? A jak jsou na tom MIDI rozhraní a ovladače? Čtěte recenzi odborníka Milana Kopeckého.

>>>

Recenze: AKAI MPC Touch Hudebně-produkční groove centrum v novém pojetí

Rodina MPC produktů firmy Akai se letos rozrostla o dalšího člena – model MPC Touch. Výmluvná zkratka MPC (Music Production Controller) se v novém produktu snoubí s označením Touch, což samozřejmě neznamená nic jiného, než dotyk. Pojďme se nyní dotknout nového empécéčka a trochu si s ním pohrát.

>>>

Recenze: Studiologic SL88 GRAND Řídící klaviatura klavírního typu s kladívkovou mechanikou

Italská značka Studiologic představila model řídící klaviatury klavírního typu s kladívkovou mechanikou SL88 GRAND, který je jakýmsi sofistikovanějším vylepšením modelu SL 88 STUDIO. Přestože má firma v tomto typu nástrojů dlouhou tradici, rozhodla se dále inovovat jejich design, zejména použitím méně tradičních prvků.

>>>

Recenze: Cymatic Audio Live Player LP-16 (Muzikus)

Cymatic Audio LP-16 umožní přehrávání až 16 nezávislých audio kanálů a MIDI souborů z USB úložiště. Toto řešení uvítají především kapely, kombinující živé hraní s playbackovými podklady, smyčkami, vokály apod. Odpadne tak nutnost použití notebooku s multikanálovým audio rozhraním. Výrobce slibuje přehrávač s nejsnadnější obsluhou na trhu. Bude souhlasit i Milan Kopecký, který LP-16 podrobil svému testování? Přečtěte si recenzi napsanou pro hudební portál Muzikus.cz

     
     
  Přečíst celou recenzi  
     

 

Čtěte také: Hanz Sedlář: LP-16 používám prakticky denně a zatím mě nezklamal

 

>>>

Recenze: M-Audio Keystation 88 II Velmi slušný keyboard se softwarovou výbavou na cvičení i vymýšlení nových rifů

Série klávesových USB/MIDI ovladačů Keystation od společnosti M-Audio patří vedle univerzálních studiových kontrolerů Oxygen, Axiom nebo nových Code, k nejrozšířenějším MIDI klávesnicím na trhu. Milan Kopecký otestoval největší model této série - Keystation 88 II. Přečtěte si jeho recenzi pro časopis Muzikus.

>>>

Recenze: Studiologic Sledge Virtuálně analogový syntetizér s klaviaturou Fatar

Italská značka Studiologic, jejíž portfolio zahrnuje vynikající stage piana a midi klaviatury s precizními klavírními mechanikami Fatar, nedávno předsatvila svůj první analogový hardwarový syntezátor s označením Sledge. Jeho recenzi pro portál Audiozone napsal Ondřej Urban.

>>>

Recenze: AKAI EWI 5000 Víc než plnohodnotný dechový syntetizátor

Michael Brecker, Bob Mintzer (Yellowjackets), Steve Tavaglione, Courtney Pine, Jay Beckenstein (SpyroGyra) či Sean Freeman (Level 42) jsou všichni skvělí saxofonisté, ale není to jediné, co mají společné. Všichni totiž hráli nebo hrají na EWI, dechový syntezátor značky AKAI. Recenzi napsal Marian Jaslovský.

>>>