Stream - Kategorie

Recenze. PreSonus Studio 192 USB 3.0 audio rozhraní a řídící centrum nahrávacího studia

Nabídka různých typů zvukových rozhraní pro nahrávání zvuku se neustále rozšiřuje a ne jinak je tomu u známého výrobce PreSonus. V modelu Studio 192 přichází firma s kompaktním audio rozhraním, které je víc, než jen další zvukovou kartou v řadě. Recenzi pro portál Audiozone.cz napsal Ondřej Urban.

>>>

Recenze: Ableton Push 2 a Live 9.5 Update populární produkční DAW a druhá generace firemního kontroléru

Ableton jde s DAW Live vlastní cestou a odlišuje se v mnoha aspektech od jinak docela jednotné konkurence. Ačkoli lze s Live použít téměř jakékoli MIDI zařízení, přišel Ableton v roce 2013 spolu s verzí Live 9 i s vlastní vizí, jak přenést koncept Live do fyzické podoby. Teď je tu Live 9.5 a Push 2.

>>>

Recenze: Akai MPD232 Padový USB MIDI kontrolér s krokovým sekvencerem

Série padových ovladačů MPD je už klasikou značky AKAI. Druhá generace těchto MIDI kontrolerů se dočkala zajímavých vylepšení nejen co se týká designu a ergonomie, ale také pokud jde o softwarovou výbavu. Recenzi největšího modelu MPD232 připravil pro portál Audiozone Mirek Píša.

>>>

Recenze: PreSonus Studio One 3 Nová generace profesionálního hudebního studia

Ačkoli patří Studio One od americké značky PreSonus mezi nejmladší DAW aplikace na trhu, řadí se mezi ty nejoblíbenější. Aktuálně se tento produkční program, který jako takřka jediný nabízí nativní podporu českého jazyka, dočkal už 3. generace. Recenzi pro portál Audiozone napsal Mirek Píša.

>>>

MPC Touch: 5 věcí, které se nám líbí Čím způsobila novinka od AKAIe malou revoluci nejen ve světě MPC?

Jsme si naprosto jistí, že o novince MPC Touch od AKAI Professional už jste slyšeli. Nové "empécéčko" přineslo spoustu vylepšení a novinek jak v případě samotného hardwaru, tak i MPC softwaru. Ale to už všechno jistě víte, že? Pojďme tedy zpět k věci. Co nás na MPC Touch tak uchvátilo?

>>>

Gibson LP6: Frekvenční charakteristiky Srovnání poslechových monitorů Gibson Les Paul LP6 a Yamaha NS-10M

Abychom mohli teoreticky vyhodnotit Topolův „praktický“ přístup, zkusili jsme si bedny změřit a porovnat (jejich modulovou frekvenční charakteristiku) s nearfield reprosoustavou Yamaha NS-10M, která je jakýmsi studiovým standardem. Topol tyto bedýnky pro referenční poslech ve studiu také používá.

>>>

Gibson LP6 pohledem praktika "Ryze praktický test, postavený na zkušenostech v profesi nabytých"

Je to pro mě dosti kuriózní, psát takovéto pojednání, neb jsem nikdy nic podobného nejenže nedělal, ale ani moc nečetl. Jsem člověk praktického užití života. Tak i můj „test“ bude ryze praktický, postavený na zkušenostech v mé profesi nabytých.

>>>

Recenze: M-Audio Keystation 88 II Velmi slušný keyboard se softwarovou výbavou na cvičení i vymýšlení nových rifů

Série klávesových USB/MIDI ovladačů Keystation od společnosti M-Audio patří vedle univerzálních studiových kontrolerů Oxygen, Axiom nebo nových Code, k nejrozšířenějším MIDI klávesnicím na trhu. Milan Kopecký otestoval největší model této série - Keystation 88 II. Přečtěte si jeho recenzi pro časopis Muzikus.

>>>

Recenze: Gibson Les Paul Studiové referenční monitory pro poslech i mastering

Jméno Les Paul bylo dlouho synonymem pro legendární kytary Gibson. Dnes už to ale neplatí. Značka Gibson totiž uvedla na trh studiové monitory, které kromě jména Les Paul nesou i jejich ikonický design. Rozhodně ale nejde jen o nějaký designový kýč bez kvality. Přesně naopak. Recenzi pro Muzikus napsal Slávek Šámal.

>>>

Recenze: RODE NTR Dotek historie a moderní techniky

RODE vyrábí špičkové studiové mikrofony a modelem NTR jen potrvdila svou vynikající pověst. Páskový mikrofon NTR si rychle získal srdce zvukařů a studiových inženýrů jak ve světě tak i u nás. Za ty české můžeme zmínit například Václava Vlachého nebo Borise Carloffa. Recenzi pro portál Audiozone napsal Aleš Dvořák.

>>>