Stream - Kategorie

Recenze: Warm Audio WA-2A Klon legendárního kompresoru/limiteru LA-2A otestoval Roman "Masha" Šandor

Když jsem loni na podzim psal o značce Warm Audio, zmínil jsem v závěru, že se těším, až přijde tato firma zase s něčím novým, třeba s klonem slavného kompresoru Teletronix LA-2A. Nevím, jestli to někdo Bryce Youngovi donesl nebo můj článek četl, ale legendární optokompresor je tu a má název WA-2A.

>>>

Recenze: Studiologic SL88 GRAND Řídící klaviatura klavírního typu s kladívkovou mechanikou

Italská značka Studiologic představila model řídící klaviatury klavírního typu s kladívkovou mechanikou SL88 GRAND, který je jakýmsi sofistikovanějším vylepšením modelu SL 88 STUDIO. Přestože má firma v tomto typu nástrojů dlouhou tradici, rozhodla se dále inovovat jejich design, zejména použitím méně tradičních prvků.

>>>

Recenze. PreSonus Studio 192 (Audiozone) USB 3.0 audio rozhraní a řídící centrum nahrávacího studia

Nabídka různých typů zvukových rozhraní pro nahrávání zvuku se neustále rozšiřuje a ne jinak je tomu u známého výrobce PreSonus. V modelu Studio 192 přichází firma s kompaktním audio rozhraním, které je víc, než jen další zvukovou kartou v řadě. Recenzi pro portál Audiozone.cz napsal Ondřej Urban.

>>>

Recenze: Ableton Push 2 a Live 9.5 Update populární produkční DAW a druhá generace firemního kontroléru

Ableton jde s DAW Live vlastní cestou a odlišuje se v mnoha aspektech od jinak docela jednotné konkurence. Ačkoli lze s Live použít téměř jakékoli MIDI zařízení, přišel Ableton v roce 2013 spolu s verzí Live 9 i s vlastní vizí, jak přenést koncept Live do fyzické podoby. Teď je tu Live 9.5 a Push 2.

>>>

Recenze: Akai MPD232 Padový USB MIDI kontrolér s krokovým sekvencerem

Série padových ovladačů MPD je už klasikou značky AKAI. Druhá generace těchto MIDI kontrolerů se dočkala zajímavých vylepšení nejen co se týká designu a ergonomie, ale také pokud jde o softwarovou výbavu. Recenzi největšího modelu MPD232 připravil pro portál Audiozone Mirek Píša.

>>>

MPC Touch: 5 věcí, které se nám líbí Čím způsobila novinka od AKAIe malou revoluci nejen ve světě MPC?

Jsme si naprosto jistí, že o novince MPC Touch od AKAI Professional už jste slyšeli. Nové "empécéčko" přineslo spoustu vylepšení a novinek jak v případě samotného hardwaru, tak i MPC softwaru. Ale to už všechno jistě víte, že? Pojďme tedy zpět k věci. Co nás na MPC Touch tak uchvátilo?

>>>

Gibson LP6: Frekvenční charakteristiky Srovnání poslechových monitorů Gibson Les Paul LP6 a Yamaha NS-10M

Abychom mohli teoreticky vyhodnotit Topolův „praktický“ přístup, zkusili jsme si bedny změřit a porovnat (jejich modulovou frekvenční charakteristiku) s nearfield reprosoustavou Yamaha NS-10M, která je jakýmsi studiovým standardem. Topol tyto bedýnky pro referenční poslech ve studiu také používá.

>>>

Gibson LP6 pohledem praktika "Ryze praktický test, postavený na zkušenostech v profesi nabytých"

Je to pro mě dosti kuriózní, psát takovéto pojednání, neb jsem nikdy nic podobného nejenže nedělal, ale ani moc nečetl. Jsem člověk praktického užití života. Tak i můj „test“ bude ryze praktický, postavený na zkušenostech v mé profesi nabytých.

>>>

Recenze: M-Audio Keystation 88 II Velmi slušný keyboard se softwarovou výbavou na cvičení i vymýšlení nových rifů

Série klávesových USB/MIDI ovladačů Keystation od společnosti M-Audio patří vedle univerzálních studiových kontrolerů Oxygen, Axiom nebo nových Code, k nejrozšířenějším MIDI klávesnicím na trhu. Milan Kopecký otestoval největší model této série - Keystation 88 II. Přečtěte si jeho recenzi pro časopis Muzikus.

>>>

Recenze: Gibson Les Paul Studiové referenční monitory pro poslech i mastering

Jméno Les Paul bylo dlouho synonymem pro legendární kytary Gibson. Dnes už to ale neplatí. Značka Gibson totiž uvedla na trh studiové monitory, které kromě jména Les Paul nesou i jejich ikonický design. Rozhodně ale nejde jen o nějaký designový kýč bez kvality. Přesně naopak. Recenzi pro Muzikus napsal Slávek Šámal.

>>>