Po úspěchu první generace zvukových karet řady M-Track představila značka M-Audio verzi s označením mk2. Model M-Track Plus je vybaven dvojicí kombinovaných analogových vstupů (mikrofon/nástroj/linka), 2 analogovými výstupy, USB připojením a samozřejmě SW výbavou od značek Ableton, Steinberg nebo Waves. Recenzi pro Muzikus napsal Jezz.
Řada MPK od Akai Professional patří mezi nejoblíbenější řídící klaviatury vůbec. Vyznačuje se velkým množstvím oládacích prvků, výbornou ergonomií a hlavně spolehlivostí. Nejvyšší model MPK 88 navíc ke všem těmto vlastnostem přidává i vynikající kladívkovou mechaniku. Recenzi pro Muzikus napsal Jiří Neužil.
>>>Sample Tank 3 je mocná aplikace obsahující nepřeberné množství zvuků, smyček a MIDI souborů, její součástí je vícekanálový mix s integrovanými efekty studiové kvality, multitimbrální režim pro přehrávání skladeb, režim pro živé hraní a mnoho mnoho dalšího. Recenzi pro portál Audiozone.cz napsal Mirek Píša.
>>>První produkt značky i s označením Oxygen znamenal revoluci na poli univerzálních MIDI klaviatur pro hudební aplikace. O významu a kvalitě ovladačů Oxygen svědčí i to, že patří k nejoblíbenějším MIDI kontrolerům pro DAW. Recenzi modelu Oxygen 61 IV pro časopis Muzikus napsal Milan Kopecký.
>>>Vlajková řada studiových klávesových ovladačů značky AKAI pořádně rozvířila vody trhu s MIDI keyboardy, ovšem nutno dodat, že nebyla sama. Recenze Jindřicha Kravaříka pro portál Audiozone nabízí nejen přísné uživatelské hodnocení, ale nevyhýbá se ani srovnání s nejbližší konkurencí.
>>>Pokud jste slyšeli o německé firmě RME, tak to možná bylo v souvislosti se zvukovou kartou FireFace 800, kvalitním zařízením za rozumnou cenu. Je tomu deset let, co kolega Oldřich Tureček psal na tuto zvukovou kartu recenzi jako na horkou novinku. Mezi tím výrobce dospěl k nové verzi Fireface 802.
Americký výrobce Universal Audio se po úspěšném vstupu do světa digitálního zpracování zvukového signálu, spojeného s vývojem akceleračních DSP karet řady UAD a s nimi souvisejícími zásuvnými moduly, etabloval také jako výrobce špičkových zvukových rozhraní.
>>>Taky jste si všimli, že v posledních několika letech sluchátka začíná vyrábět nebo se k jejich produkci vrací čím dál víc firem? Možná proto, že je to jedna z posledních elektroakustických záležitostí, která dosud není digitální.
Waldorf Pulse 2 se objevuje téměř sedmnácti let po svém předchůdci, který v devadesátých letech hýbal taneční muzikou. Syntezátor omládl a stěhuje se z racku na stůl. Recenzi pro časpis Muzikus napsal Vojtěch Hordějčuk.
>>>Přede mnou leží malá černá krabička se zaoblenými rohy zhruba o velikosti 14 x 14 cm. Je na ní napsáno Waldorf Rocket Synthesizer a jedná se o malý a moderně pojatý analogově-digitální syntezátor typu desktop (určený k položení na stůl), který je chytře napěchovaný funkcemi právě tak, aby zaujal, ale ještě si jej mohl dovolit každý muzikant.
>>>