Zvuk kapely, jak jistě každý zvukař potvrdí, se tvoří pomocí mnoha parametrů při nastavovaní ekvalizace, dynamiky, mixu, efektů… A právě digitální processing vám umožní mít vše pod svojí kontrolou. Do PA systému pak již posíláte zprocesovaný „hotový“ zvuk. Takový, o jaký kapela usiluje. A nakonec i ve studiu lze toto využít a mít zvuk stále stejný.
>>>Fat Channel můžeme přeložit jako "tučný" kanál. A že je! Pokud jde o kompresory a ekvalizéry, pokrývá snad všechny možné témbry a procesy. V případě kompresorů rychlý náběh i pokles až po sofistikovanější křivky, které zabezpečí hedvábnou barvu. U ekvalizérů jednoduché plug-iny pracující jen se středy až po EQ měnící kompletně celé spektrum.
>>>Většina ekvalizérů dělí člověkem slyšitelné spektrum do tří pásem: basů, středů a výšek. Každé z nich však obsahuje ještě další podúrovně. Dílčí pásma. Víte, odkud a kam sahají? A jakou barvou barvu jimi můžete podpořit?
>>>