Zvučili jste už koncert pomocí tabletu? Jako každá technická věc to má své silné i slabší stránky. Milan Včelař je zkušený koncertní zvukař a poradí vám, jak ty silné využít pro ulehčení práce a zlepšení zvuku. Budete se moct pohybovat libovolně po sále, nastavit muzikantům správně odposlechy nebo je nechat, ať si je nastavují sami. A to není vše!
>>>DJ, zvukař i muzikant se upsali životu na cestách. Někdy musí svůj „vercajk“ převážet auty, někdy si vystačí vlastními silami. Vždy však platí, že chtějí svou techniku či nástroj bezpečně ochránit před pádem, politím či poškrábáním. Ale jaký obal si vybrat? Který je ten nejvhodnější?
>>>"Na první pohled pult působí velmi přehledně a pracovní sektory jsou prakticky rozmístěny, a tak si dovedu představit, že po čtrnácti dnech práce s tímto pultem saháte intuitivně a jistě po ovládacích prvcích a práce může být velmi rychlá.
Tento pult je velice zdařilý a koncepčně promyšlený. Při práci na mne dýchl duch analogových zařízení, hlavně díky systému ovládání a práce. Pro zvukaře, který konzervativně celý život pracuje na analogových pultech, musí být přechod k tomuto zařízení velmi příjemný, protože ovládání je velmi intuitivní a logické, a navíc vám dá možnost využít mnoho komfortních funkcí najednou."
Celou recenzi o digitálním mixpultu StudioLive 32S najdete na hudebním portálu muzikus.cz.
Koupit StudioLive 32S na shop.disk.cz
Produkty značky PreSonus na shop.disk.cz
Presonus představil sestavy StudioLive AVB Mix Systems, které jsou kombinací rackových mixpultů a hardwarového kontroleru , vybaveného dotykově citlivými motorizovanými fadery a e…
Určit konkrétní okamžik, ve kterém zvuková technika přešla z epochy analogové do epochy digitální, je asi stejně nemožné jako stanovit přesný historický letopočet, kdy pro naše pra…
ZUŠ v Polici nad Metují má skvělou pověst: budují nový koncertní sál, mají perfektně vybavené učebny, nahrávací audio i TV studio. Nedávno si pořídili nový pult Presonus - Studio l…
"Digitální mixpulty jsou stále dostupnější. A jejich výhoda netkví jen v motorizovaných faderech a v možnostech ukládání scén. Dnes jsou na trhu zařízení, a nejenom od americké firmy PreSonus, která fungují jako kombinace stage boxů, zvukových karet, a co je rovněž důležité, a jak se říká, vejdou se do nákupní tašky."
Milan Kopecký si vzal na starost otestování digitálních mixpultů StudioLive R. Přečtěte si jak dopadla recenze rackových mixpultů kombinovaných se stage boxem a zvukovou kartou určená pro hudební magazín Muzikus.
Produkty PreSonus na shop.disk.cz
>>>
Do kanálu na mixážním pultu přivádíme signál z mikrofonu, nástrojů ad. zařízení. Nalezneme zde řadu užitečných ovládacích prvků, kterými můžeme upravit či optimalizovat barvu, sílu i jiné parametry předtím, než zpracované signály pošleme dále do sběrnic. Co vše máme k dispozici a kdy a k čemu jaké tlačítko či otočný knoflík použít?
>>>Úprava nahrávky a míchání pomocí myši je peklo. Čas letí a letí! Určitě pomůže používání klávesnice a zkratek. Ta je však výhodná spíše na zadávání jednorázových operací. Pokud se potřebujeme v editačním programu rychle přesouvat, najít detail, spojitě v čase měnit úrovně, DAW kontroler ve formě mixážního pultu je dosud nenahraditelný!
>>>"Zdá se, že digitalizace zvukové techniky dnes dospěla ke své třetí, produktové generaci. Usuzuji tak při pohledu do portfolia firmy Presonus, která byla mimochodem založena v roce 1995. U jejího zrodu stál hudebník a producent Jim Odom, spolu se svým kolegou ze studií v oboru elektro inženýrství Brianem Smithem. Mluvím o třetí generaci mixážních pultů PreSonus StudioLive III, jejíž první generace byla představena v roce 2009. Rád bych zde řekl, že na recenzi jsem se opravdu velmi těšil a nejen proto, že jsem měl příležitost testovat StudioLive 24.4.2. Obrazně se tak vracím na místo činu." A jak recenze Miloše Vondráčka pultu Presonus StudioLive 16 dopadla? Přečíst si ji můžete na portálu Audiozone.cz.
Produkty PreSonus na shop.disk.cz
>>>Určit konkrétní okamžik, ve kterém zvuková technika přešla z epochy analogové do epochy digitální, je asi stejně nemožné jako stanovit přesný historický letopočet, kdy pro naše prapředky doba bronzová nahradila dobu kamennou. Nesporným faktem však je, že v digitálním období my hudebníci a zvukaři již nějakou dobu žijeme a tomu samozřejmě odpovídá také technika, kterou dostává náš časopis k otestování. Tím dnešním testovaným kouskem je, v souladu úvodními slovy, třetí generace digitálního mixážního pultu StudioLive 32, žhavá to novinka z dílny americké značky PreSonus, kterou otestoval Jiří Randula pro hudební portál Muzikus.cz
Přečíst celou recenzi | |||
Přečtěte si také rozhovor s Víťou Křivánkem, autorem seriálu v Muzikusu "Jak to vidí (slyší) zvukař".
Produkty PreSonus na shop.disk.cz
>>>Mezi nejpoužívanější mixážní pulty rozhodně patří menší analogové typy s dvanácti až šestnácti vstupy. Hodí se do zkušebny, dají se s nimi ozvučit malé koncerty, hudebníkům hrajícím společně se samply poslouží jako řídicí centrum odposlechového systému a dobře se uplatní také jako základ menšího studia. Jedním z takových je i Presonus AR12 USB, prostřední přestavitel nové série malých hybridních mixů StudioLive AR, který je objektem dnešního testu od Jiřího Randuly pro hudební portál Muzikus.cz.
Přečíst celou recenzi | |||
Produkty PreSonus na shop.disk.cz
>>>