Čtvrtý díl seriálu o používání aplikace PreSonus UC Surface se věnuje práci s aux mixy a podskupinami. Ty jsou využitelné nejen pro snadné řízení monitor mixů, ale také usnadňují práci s velkým množstvím kanálů při mixu.
>>>Nabídka různých typů zvukových rozhraní pro nahrávání zvuku se neustále rozšiřuje a ne jinak je tomu u známého výrobce PreSonus. V modelu Studio 192 přichází firma s kompaktním audio rozhraním, které je víc, než jen další zvukovou kartou v řadě. Recenzi pro portál Audiozone.cz napsal Ondřej Urban.
>>>Cymatic Audio LP-16 umožní přehrávání až 16 nezávislých audio kanálů a MIDI souborů z USB úložiště. Toto řešení uvítají především kapely, kombinující živé hraní s playbackovými podklady, smyčkami, vokály apod. Odpadne tak nutnost použití notebooku s multikanálovým audio rozhraním. Výrobce slibuje přehrávač s nejsnadnější obsluhou na trhu. Bude souhlasit i Milan Kopecký, který LP-16 podrobil svému testování? Přečtěte si recenzi napsanou pro hudební portál Muzikus.cz.
Přečíst celou recenzi | |||
Čtěte také: Hanz Sedlář: LP-16 používám prakticky denně a zatím mě nezklamal
Třetí díl seriálu o používání aplikace PreSonus UC Surface se věnuje práci s typy kanálů (Channel Types), které jsou vynikajícími pomocníky při nastavování mixů a díky napojení na jedinečnou funkci DCA Filteru zjednodušují orientaci při práci s velkým množstvím kanálů.
>>>