Pokud se pohybujete v oblasti skládání elektronické hudby a dáváte přednost hardwaru, pak pro vás německá firma Waldorf určitě nebude žádnou novinkou. Její slavné synthesizery Q, Pulse, Wave a Microwave patřily k zásadním nástrojům, které na přelomu dvacátého a jednadvacátého století ovlivnily zvuk taneční hudby.
>>>Už před týdnem se pustil Radek Banga do důkladné prohlídky anatomie virtuálního nástroje SampleTank 3 od IK Multimedia. Původně jednodílná recenze Radka vtáhla natolik, že ji musel rozkouskovat na díly tři.
>>>Situace na trhu zvukových rozhraní je nyní zdánlivě nepřehledná. Dalo by se říci, že mnoho výrobců nabízí mnoho výrobků. S celou řadou z nich jsme se již seznámili a konstatovali jsme většinou, že všechny plní svoji úlohu vcelku uspokojivě, samozřejmě v závislosti na svých vlastnostech a v důsledku i ceně.
>>>Firma RME přišla vloni s dalším přírůstkem do rodiny zvukových rozhraní řady Premium Line a to s produktem MADIface XT. Jde o kompaktní zvukovou kartu s trojicí MADI vstupů a výstupů a připojením k počítači přes USB 3.0. Je to první zařízení tohoto druhu na světě a my se na něj v následujícím testu podíváme zblízka.
>>>O německý program Ableton Live jsem poprvé zavadil v době jeho páté verze v roce 2006. Již na první pohled mě tento software zaujal svým typickým designem a unikátní koncepcí. Jeho začátky můžeme srovnat třeba s Acidem od Sony, který začínal také jako smyčkový editor, a verzi od verze stále roste a přibírá nové a nové kompetence.
>>>SampleTank 3 a Radek Banga jsou fenomény, které není třeba představovat. Určitě vás ale bude zajímat, jak fungují dohromady.
>>>Jednoho krásného podzimního dopoledne, mi u dveří někdo zazvonil. Byla to naše milá paní pošťačka a přinesla mi jeden malý, hezký balíček, který by býval mohl svojí váhou i velikostí připomínat lahvinku něčeho ostřejšího. Inu, v cuku letu jsem se jal dotyčný předmět rozbalit, abych okusil té dobroty, ale ejhle, co to vidím?
>>>Nikomu, kdo se trochu zajímá o studiovou techniku, snad nemusím představovat mága, který na poli studiové techniky působí již několik desítek let. Rupert Neve má na svém kontě vývoj spousty studiových zařízení od předzesilovačů přes kompresory až po velké studiové pulty.
>>>Svět audiozařízení je přepestrý a není složité v něm zabloudit. Ten, kdo se do tohoto světa vydá, ať už jen jako divák, nebo s úmyslem obohatit svoje vybavení, se setká s přístroji různého určení, technické úrovně a samozřejmě i ceny.
>>>